Tel Aviv Podejście do gości procentuje

Hotel Metropolitan w Tel Avivie wybraliśmy ze względu na jego opinie wśród gości, położenie, wygląd i wyposażenie pokoi oraz wliczone w cenę śniadanie. Z doświadczenia wiemy, że nawet dokładne sprawdzenie interesujących informacji i detali, nie gwarantuje udanego pobytu w hotelu. Jednak w przypadku Metropolitan wszystkie elementy spełniły nasze oczekiwania, a w niektórych znacznie je przewyższyły.

Położenie – same plusy. Może nie w pierwszej linii brzegowej, ale do promenady i plaży jest ok. 150m, a morze widać z części pokojów powyżej 6 piętra. Okolica spokojna, w pobliżu różnorodne restauracje oferujące ogólnie mówiąc kuchnię bliskowschodnią (polecamy restaurację Kukiza – warto skorzystać z oferty launchowej 12-16). W odległości 100-200m od hotelu jest też trzy sklepy spożywcze, z czego dwa działają 24h (nawet w sobotę). Z okolic hotelu są też bezpośrednie autobusy na każdy z trzech dworców kolejowych i punktów przesiadkowych w Tel Avivie.

Pokój typu Superior – jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Wygodne łóżka (pokój typu twin), dobra pościel, miękka wykładzina, nowoczesne elementy dekoracyjne nawiązujące do okolicznego Bauhausu. Wyposażenie dodatkowe – ekspres do kawy, czajnik, sejf, kawa/herbata/woda butelkowana na pewno były przydatne. Klimatyzacja w pokoju była sprawna, ale ustawiona jeszcze na ogrzewanie (połowa marca), więc aby schłodzić pokój na noc, uchylaliśmy okno. Dla niektórych niewielkim mankamentem może być nieco mała łazienka, ale dla nas akurat nie był to problem. Dużym plusem za to była czystość pokoju i łazienki. Pokoje musiały być solidnie sprzątane codziennie, co było widać i czuć.

Usługi dodatkowe – basen zewnętrzny był nieczynny i był w trakcie konserwacji, o czym wiedzieliśmy przed przyjazdem (sezon od 01.04). Skorzystaliśmy za to z niewielkiej siłowni, która umożliwia podstawowy trening. Maszyny cardio mogłyby przejść jakiś przegląd lub konserwację, bo nie były do końca sprawne (Orbitrek).

Śniadanie – zróżnicowane, obfite i smaczne. Mnóstwo warzyw (świeżych, pieczonych), świeżych owoców, ciast i deserów, bardzo duży wybór serów i twarogów, jajka w różnej formie i postaci. Jedynie mogłoby być serwowane nieco dłużej np. do 10:30, co ma znaczenie gdy jest się na wakacjach. Czasami może być dość tłoczno na śniadaniu (jeden przypadek na trzy śniadania), więc warto wziąć to pod uwagę planując np. zwiedzanie, podróż etc, gdyż potrzebujemy wtedy więcej czasu na śniadanie.

Obsługa – najmocniejszy punkt hotelu Metropolitan. To, co w większości hoteli obecnie kuleje, w Metropolitan stoi na naprawdę wysokim poziomie. Począwszy od recepcji, przez pracowników restauracji, room serwisu aż do kierownictwa hotelu. Nasz pokój był gotowy, pomimo że przyjechaliśmy nieco przed czasem. Zostaliśmy osobiście powitani przez zastępcę dyrektora hotelu. Manager ds. relacji z klientami codziennie kontaktował się z nami, życząc przyjemnego, dalszego pobytu. Gdy pojawiały się jakieś pytania lub wątpliwości z naszej strony, nie trafiały one w próżnię, lecz zawsze następowała reakcja zwrotna ze strony hotelu ( przykład – nasze zdziwienie gdy w Shabbat nie działały ekspresy do kawy i trzeba było zadowolić się kawą rozpuszczalną lub z filtrowaną).

Podsumowując: bardzo pozytywne wrażenie, hotel naprawdę godny polecenia, bardzo dobry stosunek jakości usług do ceny. Przy kolejnej wizycie w Tel Avivie, nie musimy marnować czasu na szukanie i wybór hotelu.

Booking.com

Approach to guests pays off

We chose the Metropolitan Hotel in Tel Aviv because of its guest opinions, the location, the look and furnishings of the rooms and the breakfast that was included in the price. Our experience is that even a thorough research concerning the hotel does not guarantee a successful stay.  However, in the case of Metropolitan, all the elements met our expectations, and in some of them significantly exceeded them.


Location – only pros. Located not in the first coastline, but the promenade and beach is about 150m, and the sea can be seen from some rooms above the 6th floor. Quiet neighborhood, nearby a variety of restaurants offering Middle Eastern cuisine (we recommend the Kukiza restaurant – it is worth taking advantage of the launch offer served Sun-Thu 12-16). At a distance of 100-200m from the hotel there are also three grocery stores, of which two operate 24h (even on Saturday). There are also direct buses from the area around the hotel to each of the three railway stations and interchange points in Tel Aviv.


Superior room – met our expectations the most. Comfortable beds (twin room), linen of good quality, soft carpeting, modern decorative elements referring to the surrounding Bauhaus. Additional equipment – coffee maker, kettle, safe, coffee / tea / bottled water were certainly useful. The air conditioning in the room was working but it was still set for heating (mid-March), so to cool down the room for the night, we opened the window. For some, a slight drawback may be a small bathroom, but for us it was not a problem. A big plus for it was the cleanliness of the room and bathroom. The rooms had to be thoroughly cleaned every day, which one could see and feel.


Additional services – the outdoor pool was closed and was under maintenance, as we knew before arrival (season from 01.04). We used a small gym that allows basic training. Cardio machines could undergo some review or maintenance, because they were not fully functional (Cross Trainer).


Breakfast – varied, plentiful and tasty. Lots of vegetables (fresh, baked), fresh fruit, cakes and desserts, a very large selection of cheese and curd, eggs in various forms. It could only be served a little longer, e.g. to 10:30, which is important when you are on vacation. Sometimes it can be quite crowded at breakfast (one case for three breakfasts), so it is worth taking it into account when planning e.g. sightseeing, travel etc., because then you need more time for breakfast.


Service and Staff – the strongest point of the Metropolitan hotel. What is currently lurking in most hotels, in the Metropolitan stands at a really high level. Starting from the reception, through the restaurant staff, room service up to the hotel management. Our room was ready, even though we arrived a bit ahead of time. We were personally greeted by the Deputy Director of the hotel. Customer Relations Manager contacted us daily, wishing you a pleasant, further stay. When there were any questions or doubts on our part, they did not get into a vacuum, but there was always a reaction from the hotel (example – our surprise when there were no coffee machines in Shabbat and you had to drink only instant or filtered coffee).


To sum up: a very positive impression, the hotel really recommendable, very good value for money. At the next visit to Tel Aviv, we do not have to waste time searching and choosing a hotel.

Udostępnij

About the author

Redaktor prowadzący / Chief Editor

Dodaj komentarz